Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo

09:31 Bir Asya Fanı 0 Yorum Etiket : , , , , , , , , , , , , ,



Merhabalar dostlar nasılsınız bu aralar? Bloga uzun süre yazmayıp da sonradan yazmaya çalışmak çok zor geliyor insana. Blog işi gerçekten kolay değil maalesef ama buraya her zaman geri dönebileceğimi bilmek güzel. Buraya yazmadım belki ama yine bir sürü film dizi izledim. Bu da benim hayatımın bir parçası oldu. İlla günlük olarak 1-2 saat bir şeyler izliyorum. Evlenince ne yaparım bilmem :D Bu hafta Hint filmlerine sardım. Dizileri artık eskisi kadar iyi gelmiyor bana çok uzatıyorlar sanki filmleri gibi yapmaya çalışsalar keşke. Neyse bu sefer bahsedeceğim yapım Hint yapımı değil tabii ki Kore yapımı :D Bu sene bence Kore dramaları altın yılını yaşıyor. Neredeyse çıkan her yapım muhteşemdi.



Bahsedeceğim dizi de bu sene çıkan "Weightlifting Fairy Kim Bok Joo" Yok arkadaş yok böyle samimiyetli böyle harika bir dizi daha yok. Evet belki yapım olarak günlük hayatı ele almış, hollywood harikası efektli bir yapım değil ama duygular konuyu işleyiş dört dörtlük. İzlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz. Öncelikle gençlik dizilerini çok sevdiğimi belirtmek isterim. İçimdeki bitmek bilmeyen çocukluk beni buna yönlendiriyor olabilir.



Konusuna gelince; ağırlık kaldırma sporu yapan bir kızımız var ve onun etrafında olaylar gelişiyor. Gençliğin verdiği endişeler, ilk aşk, hayatta başarılı olmak gibi konular işleniyor. Bu sefer spoiler vermek istemiyorum açıkçası. Güzel vakit geçirmek istiyorsanız, eğlenmek istiyorsanız izleyin. Başrollerin birbirilerine uyumlarını görüceksiniz. Bir dizide nasıl sevgi yumağı olur da böyle itici görünmez şaşıp kalıcaksınız. O kadar samimiyet ve tatlılık var ki (nasıl tanımlayacağımı bilmiyorum) hemen izlemelisiniz diyorum...

0 yorum