Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kore Dizisi Klişeleri

17:08 Bir Asya Fanı 2 Yorum Etiket : , , , , , ,



Biliyorum ki bir çok blogta bu konudan bahsedildi fakat ben de yazmak istedim hatta videosunu yapmak istedim çünkü onlar bir kenarda dursunlar istedim çok mu istedim ? Bence çok değil hatta az bile. Bunların koleksiyonunu yapmak gerek hacı. İyice bozdum ben kendimi ya. Atanamayan öğretmen psikolojisi naparsın. 


Kore dizilerinde klişeler vardır ama ne klişe nerdeyse her dizide olan bizim için sıradan olmadı mı hevesimizin kursağımızda kaldığı. İşte bunlardan biride back hug (yalnız türkçe yazınca olmuyor ki ya "arkadan sarılma" ne öyle ya hiç olmamış başka kelime bulalım buna biz :D ) İşte back hug sahneleri bizi bizden alan tatlış mı tatlış mini mini... sanheler kendileri. İlk bahsedeceğim klişenin çok bariz olmasını istedim. Evet her ülkede var bu sahneler ama Kore dizilerinde artık bunlar ekmek su yerine veriliyor. E bize de kalır izlemek. <3


2 yorum

  1. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim blogunuzu ziyaret edicem :)

      Sil