Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

İzlediğim Bloglar

16:48 Bir Asya Fanı 2 Yorum Etiket : , , ,

Aslında takip ettiğim ve hayranlık duyduğum o kadar çok blog var ki nereden başlasam bilemiyorum. Malesef blog dünyasında aktif bir rol oynayamıyorum -çok istesem de- illa ara veriyorum. Başka bir sürü şey kafamı çok kurcalıyor çünkü. Bu kadar çok hobiye sahip olmak gerçekten iyi bir şey değil. kafam bazen fikirlerle o kadar doluyor ki. Neyse blog yazmak da benim hobilerimden biri olduğundan böyle arada bir uğruyorum işte. Bugün de size okuduğum bloglardan bahsetmek istiyorum. Hepsi yazılarına tasarımlarına özendiğim harika insanlar ve burda bahsedemeyeceğim kadar da çoklar. Onlar beni çok tanımaz çünkü ben gizliden okumayı seviyorum. Bu iyi bir şey değil farkındayım :( Ama daha fazla yorum atmaya dikkat edicem çünkü bunu hak ediyorlar.


İlk olarak Nabrut var benim severek takip ettiğim ve kendime yakın bulduğum sahibi :)

Arrakis - Yazılarına hayranım :)

Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu - tasarımlarına hayranım ve onn gibi yazmak istiyorum :)

Kore Fenomeni - Beni dünyasına koşulsuz davet etti çok minnettarım :)

Sade ve Derin - Çok sıcak kanlıdır o yorum kardeşliği yupii :)

Kalem Kuklası - Yazılarını çok beğeniyorum :)

Aslı Afşaroğlu - Youtube kanalını da çok beğenerek takip ediyorum :)

Şimdilik bu kadar canlar sizlere de bu blogları gezmenizi tavsiye ediyorum hoşçakalın :)

2 yorum