Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Blogtan Para Kazanma Fikri?

12:54 Bir Asya Fanı 3 Yorum Etiket : , , , , ,

Blogtan para kazanma olayını hiç beceremedim. Bir çok yolu vardır ama en çok getiriyi sanırım reklam alarak sağlıyorsunuz. Benim blog yazarken tabii ki böyle bir beklentim olmadı. Bir kaç ay önce bumerang'tan reklam teklifi gelmişti. Hah demim işte şimdi olacak ben de zamanla küçük miktarlar elde edeceğim diye sevindim ama... o da olmadı blogtaki reklam yazısını tanımadı site :D Gülsem mi ağlasam mı. Amaan dedim sen ne zaman dört ayak üstüne düştün de bunu sorguluyorsun ki? Blogtan filan para kazanma olayları bana göre değil gerçekten de. 



Fakat eğer ki blogtan para kazanmak isteniyorsa bir kere çok çalışılmalı blog ütülenmiş gömlek gibi olmalı. Bakanlar bir daha gelmeli sonra gün aşırı yazı yazılmalı, çok okunan popüler konular olmalı. Falan filan çok uzun bir liste. yapabilen arkadaşlar da muhtemelen çok emek veren ve hak edenlerdir. Onları da burdan kutluyor başarılarının devamını diliyorum :) Ben de ellerim boş boş şarkısını söyleyerek bu yazıyı noktalıyorum...

Fotoğraf: Google Görseller

3 yorum

  1. Dert etmeyin. Değil becermek niyetlenmedim bile :))) Nasıl takip edilir? Nasıl baş edilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslınde ben bunu başaramadığımdan yanlış yerdesiniz :D fakat bumerang a üye olarak başlayabilirsiniz orda nasıl olacağıyla ilgili yazılar var. Başka bir yöntem adsense adwords gibi google ın kendi reklam verme şeysi var onu internette araştırabilirsiniz çünkü ben nasıl olduğunu bilmiyorum. Son olarak da blogunuzda reklam için yer ayırıp gelen teklifleri oralara yerleştirme var ama onun için de çok okunan bir blog olmak gerekiyor :) Şimdiden kolay gelsin :)

      Sil
  2. Merhaba bu boşvermişlik en iyisi :)

    YanıtlaSil