Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Youtube ve Bloğun İsmi

14:14 Bir Asya Fanı 6 Yorum Etiket : , , , , , , , ,


Merhabalaaar ben döndüm sonunda :) Çok yoğun bir geçen kpss çalışma dönemi sonrası bloguma kavuşmuş bulunmaktayım. Sınavla ilgili duygularım gerçekten karmakarışık malesef ve bu konuyla ilgili yeterince bunalım geçirdiğimden burada daha fazla bahsetmek istemiyorum. Bu dönem boyunca blogu yine çok boşladım ve hayatımda ilk kez bu kadar çok ders çalıştım. (değdi mi? tartışılır.) Artık biraz dinlenme zamanı. Bu arada yepyeni bir başlangıç yaparak blogun ismini değiştirdim.Tabii bu değişikliği yapmak kayıplara da yol açacak fakat uzun zamandır bunu planlıyordum ve pişman değilim. Bir youtube kanalı da açmıştım fakat kanalım banlandı. Çok üzücü bir durum oldu benim için biri mi şikayet etti noldu bilmiyorum. Telif haklarından olduğunu düşünmüyorum çünkü telif hakkı çıktığı zaman videoları siliyordum ama bir mail bilgilendirme hiç bir şey gelmedi. Kanalım  da geri gelmeyecek sanırım :( Youtube serüveni de bu kadar kısa sürdü malesef. Zaten ne zaman bu işlerden yana şanslı oldum ki? 

6 yorum

  1. noldu ya kpss? videolar da tamam sağol yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kpss zor ya bizim bölüm için hayırlısı diyip geçiyoruz :(

      Sil
    2. hadi işallah pekii aşka bbi işte çalışıyon mu ki yaa :)

      Sil
    3. Bir yerle anlaşmak üzereyim daha belli olmadı :)

      Sil
  2. Başta kösemi görünce hemen daldım videoya 😂😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yumuşak olmaya çalıştım videoda izlemene sevindim :)

      Sil