Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Türkiye'de Tercih Edilmeyen Bir Tür; Erkek Kılığına Giren Aktörler

05:35 Bir Asya Fanı 19 Yorum Etiket : , , , , , , ,



Benim en sevdiğim Asya dizisi türlerinden biri başrol kızının erkek kılığına girmesidir. Sadece Kore dramalarında değil Japon dramalarında da severek izlediğim yapımlar bunlar. Eğer başrol erkek kılığına girecekse belli şartları yerine getiriyor bu dramalarda :D 


Örneğin ilk önce saçlarını banyoda kısa kısa keser göğüslerine de bandaj bağlar. Genellikle bu kılık değiştirme olayını sevdiği adam için yapar ve ne hikmetse tam da sevdiği erkeğin en iyi arkadaşı olur. Baştan beri kızın erkek olmadığını anlayan bir 2. adam vardır ve onu korur kollar tabii yine kıza sahip olamaz. 

                           


Bir de kızın erkek olmadığını anlamayan bir saftirik vardır ona da 3. adam diyelim ki o bir erkekten hoşlandığını zannedip kafayı yiyen ama genelde sempatisiyle bizi kazanan tatlış bir roldedir. Asıl adamımız da çok zeki olduğundan kızımızın erkek olmadığını geç de olsa fark eder genelde.İşte bu konu farklı dramalarda aynı çerçeveyle işlenmeye devam ediyor Mesela şuaralar da Moonlight Drawn By Clouds var ki severek izlediğim bir yapım oldu kendisi. Fakat malesef ki editlediğim videoya eklemeden fark edemedim. Bu yüzden videoda 11 tane Kore dizisi bulunuyor. Videoyu izlemek isterseniz de youtube kanalımda bulabilirsiniz :) 



Ne diyorduk? Saray dizileri fanı olmasam da belli başlılarını izlemişliğim var. Genellikle televizyonda yayınlananları izlemedim. (ilk kez izlediğim Saraydaki Mücevher ve Düşlerimin Prensi hariç) 

                            


Moonlight Drawn By Clouds da yeni başladığım bir seri; en çok sevdiğim kısım Park Bo Gum'un yüksek performansı gerçekten onun mimikleri diziye başkalık katıyor. Kim You Joung tam bir kız gibi görünse de kıyafeti dolayısıyla ayırt edilemeyebilir. Yüzünün yumuşak görüntüsü bence çok belli ediyor fakat sesi bence olmuş. Erkek rolünden benden geçer not aldı yani. Mesela You Are Beautiful'da Pak Shin Hye'nin sesi hiç olmamıştı ve bazı yerlerde kız olduğu belli oluyordu. Hele de Gu Family Book'da Suzy tam bir kız gibi görünüyordu. 

                             


En başarılı kılık değiştirme de bence Coffee Prince'te Yoon Eun Hye gerçekten alkışlıyorum hem görüntü hem hareketler tam bir erkek gibiydi :D Peki bir dizileri izlemenizi önerir miyim? Kesinlikle evet.

19 yorum

  1. Kore uyarlaması çok var bu sezon da... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen gittikçe fazlalaşıyor :D

      Sil
    2. Bu arada, Instagram'ınız var mı? Ben orayı da aktif kullanıyorum, varsa beklerim! :)
      sevgiler, iyi akşamlar... :)

      Sil
  2. anime manga seversen o yazdığım gakuen alice çok iyi. bir de metal simyacı çok iyi bir manga anime. bunları istemezsen başka öneririm ki. bunlar animelerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. animeye mangaya bayılırım :) bunları bir izleyeyim o zaman sana yorumumu söylerim :)

      Sil
  3. bi bak ama son yazısımaa zamanın oluncaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Moonlight da ki kızın sesi tam olmuş gerçekten ben kıvıramaz diyordum ama baya olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sesi gerçekten olmuş bence de sadece sapkayı takmasa kıza benziyor ama :D

      Sil
  5. bende bayılıyorum bu türü izlemeye :)) harika oluyor.. koreliler biraz daha bebek yüzlü oldukları için dizide bu yönü kullanmaları ayrı bir sempati duruyor Türklerde tercih edilmemesi biraz daha bu yüzden olsa gerek mesela seviyor sevmiyor da irem erkek kılığına girmişti bir bölümde bence kötü bir performanstı yada biz alışık değiliz bu konuya Türk dizilerinde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru gerçekten bizim ülkemizde erkek kılığına girmek de zor :D mesela hababam sınıfı merhabada nehir erdoğan erkek kılığına giriyordu :D

      Sil
  6. Ama onların erkekleri de pek şeker yumurta gibi. Benzemek zor olmasa gerek. Bizde öyle mi kara, kuru, kıllı 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakallar hele sakaı olmayan yok dizilerde :D

      Sil
  7. Merhaba canım blogunu yeni keşfettim takibe aldım bende beklerim :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de seni takip edicem :)

      Sil
  8. Merhaba, Takip edebildim; ama izleyici olamadım. "Beni İzle" düğmesi kayıp :))) Ya da ben mi bir şeyleri kaçırmaktayım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda küçük bir sorun yaşanıyor malesef fakat onu bu siteye katılın butonuyla telafi etmeye çalışıyorum :(

      Sil
  9. Merhabalar,
    Buzlu Kalem'in yorumuna katılmadan edemeyeceğim :) Bizim erkeklere benzememiz biraz zor oluyor sanırım :)
    Bu arada yeni keşfettim bloğunu, çok beğendim. İlgini çekerse benim bloğuma da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de katılıyorum biraz da bu konu gerçekçe değil :D Bu arada ben senin blogunu biliyorum daha önce gezmiştim yazılarını da çok beğeniyorum ama sanırım uzun zaman oldu girmiyorum bu yüzden seni burda görmek güzel :)

      Sil