Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Mim: Kişisel Blog Yazarları Neler Düşünüyor?

09:00 queechan 10 Yorum Etiket : , , , , ,


Her bloggerı ilgilendiren güzel bir konu hakkında Korefenomeni beni mimlemiş sağolsun :) Bu konuda bir yazı yazmayı ben de istiyordum zaten :) 

1. Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan söz ediyor musunuz?

Böyle söyleyip hava atmak istediğimde başta ters tepmişti malesef. Tabii o zamanlar yeni kurduğum için günde 10 ziyaretçim var deyince bana gülmüştü arkadaşım. Ondan sonra da ben artık hiç bahsetmez oldum kimseye. Ama beni merak edenlerin "blogunu okudum ve güzel yazılar yazıyorsun" demişlikleri var. Bu beni gerçekten çok mutlu etmişti. Bunun dışında benim sayemde blog açan arkadaşlarım da oldu ama bilirsiniz blog yazmak sabır isteyen bir uğraş bu yüzden de tam zamanlı bir blogger değiller. Bir de kuzenime blog açtık gerçekten güzel yazıları var ve benden iyi yazdığına sizi temin edebilirim :)

2. Neden blog yazıyorsunuz?

Başlarda tam olarak da eğlencesine yazmaya başladım. Zaten ilk yazılarımın ne kadar özensiz ve kısa olduğunu görerek bunu anlayabilirsiniz. Blogumu aslında günlük gibi kullanma amacım da vardı fakat o sıralar Kore dizilerine yeni yeni sarmaya başlamıştım ve neden hayatımı bu kadar etkileyen bu yapılardan bahsetmeyeyim ki dedim. Bu kadar çok okunacağını ve yorum yazılacağını hiç tahmin etmezdim. Daha sonra hayatımı etkileyen tüm şeyleri yazılara dökmeye karar verdim. Tabii önceliği de izlediğim yapımlara ayırdım :)

3. İlk yazınız ile son yazınız arasında nasıl bir fark var?

Ne kadar fark olduğunu bu sene özellikle gördüm ve biraz üzüldüm açıkçası. İlk yazımda The Sims 3'ün tanıtımını yapmışım bu arada :D Geçen sene blogumun tüm yazılarının fotoğrafları silinince bu sene her yazıya tek tek yeniden fotoğraf yükledim ve yazılarımın kısalığı, öylesineliği, saçmalılığı beni şok etti. Her zaman yazılarımın kısa ve az olduğunu düşünürdüm ama bunu gözle görüp teyit etmek hiç hoş değil. Bazı yazılarımı da yazdıktan sonra beğenmeyip silmiştim. Bunun için de pişman oldum açıkçası.  Yine de iyi ki yazmışım ve böyle güzel anılar oluşturmuşum diyorum kendi kendime.

4. Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?


Belki inanmayacaksınız ama kendimi tanıma fırsatı buldum. Evet tüm yazıları ben yazdım ama bir süre sonra hepsini unutup ve artık büyüdüğümde ergen ben'i tanıma fırsatım bu blog sayesinde oldu. Çünkü şuan asla yazmayacağım cümleleri sarfetmişim, çok farklı şeylerle uğraşmışım. Ne kadar toy ve çocuk olunabilicekse o kadar çocuk olmuşum. Bunun dışında birçok muhteşem insanla yani bloggerlarla tanışma fırsatım oldu. Böylece başkalarının hayatını -gerçek hayatını- okuma ve deneyimlerinden yararlanma fırsatı buldum. Cümleleri etkin kullanmaya çalıştığım ve yazım kurallarına uygun yazmaya çalıştığım için bunları hayatımda da göz ardı etmedim. Hala kendimi geliştirmeye devam etmeme yardımcı olacağına da şüphem yok :)


5.Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?

Öneririm takii ki hatta yazarlarsa baş okuyucuları bile olurum. Umarım blogu olan bir arkadaşım olduğunda hemen haberim olur :) 


6.Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

Hiç bir zaman belli bir siteden ya da literatürden yararlanmadım ama izlediğim yapımlar, gezdiğim yerler, yaşadığım olaylar kaynaktan sayılıyorsa buralardan ilham aldım. Bence gerçek bloggerların kaynakları zaten akıllarındaki düşüncelerdir.

7.Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz?

Aslında bana göre ben bloggerlarla iletişim kurmaya yeni başladım sayılır. Bu yüzden de hala iletişimimi geliştirme aşamasında olduğumu düşünüyorum :)

8.Şikayetçi olduğunuz konular var mı?

Kpss dolayısıyla blogumla yeterince ilgilenemiyor oluşum ama sanırım burda blog dünyasıyla ilgili şikayetlerimi yazmam gerekiyor :D Tabii bir şikayetim yok şimdilik ama ileride ne düşünürüm bilmiyorum. 


Bu mim'in her bloggerın yapması gerektiğini düşündüğümden bu yazıyı okuyan herkesi ve eelifsenturk'u mimliyorum :) Fotoğraf kaynağı: Tumblr

10 yorum

  1. Samimi ve kendinle yüzleştiğin bir mim olmuş, güzel yazmışsın eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke hepimiz özeleştiriyi yapabilsek o zaman dünya daha güzel bir yer olabilirdi :D

      Sil
  2. blogun çok tatliş ya tasarımına bayılıyorum :) günde 10 ziyaretçiye gülmek de neymiş nasıl bir heyecanlanıyorduk biz onları görünce :) iyi ki yazıyorsun, iyi ki burdasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog dünyasını bilmedikleri için böyleydi tabii ben de o zaman bir liseliydim :) Teşekkürler ben de sizin tasarımınıza bayıldım ben biraz acemiyim de bu konularda elimden geleni yaptım :)

      Sil
  3. Çok güzel bir mim yazısı olmuş :)) Ne olursa olsun ilkler değerlidir ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum ilklerin yerini hiç bir şey tutmaz :)

      Sil
  4. Ne güzel bir şeymiş bu :) Teşekkürler dahil ettiğin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen her şeye dahilsin bundan sonra güzelim :D

      Sil
  5. Gençlikte her türk kızının başına gelen bu saçma sapan olaylara takılmak bende bunun gibi çok takıntılıyımdır. zamanla hepsi bitti dönüp baktığımda gülüyorum güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ergenlik yapmadığımı düşünüyordum o zamanlar meğer ne safmışım :D Hepimiz bu yollardan geçiyoruz sanırım :)

      Sil