Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Bir Takım Bunalımlar

06:54 Nur Banu Şentürk 2 Yorum Etiket : , , ,


16.03.2011

Son yazım olacak dedim ama dayanamadım yine yazıyorum. Bu arada YGS'ye 11 gün kaldı. Şimdi yazınca ben de tedirgin oldum bu kadarcık mı kalmış kurtarın benii... Bazen gerçekten bunalıma giriyorum ama hazır olduğumu hissediyorum gerçi benden çok büyük başarılar beklemiyorlar dışarıdan bakınca harıl harıl çalışıyor gibi görünmüyorum. Öyle harıl harıl çalışmadım da zaten ama bu güven nerden geliyor acaba? İşte siz benim gibi yapmayın böyle psikolojik düşüncelere girerseniz işin içinden çıkamazsınız. O yüzden napıyomuşuz düşünmeyip harıl harıl çalışıyomuşuz. En iyisi bu yazıda son sene lise öğrencisi olmayı ve sınavı ele alayım. Hepimiz zor olduğunu ve çalışmamız gerektiğini biliyoruz. Sınavların olması iyi bir şey ne zamandır Türk halkı bu kadar tembel ve kaypak oldu ben anlamıyorum. Ama bunları düşünmem de yazmam da bir şeyi değiştirmeyecek değil mi?


2 yorum

  1. Bu ruh halinden hep nefret ettim.Senelerce devam etti,ilginçtir hala bitmedi.Bu ülkedeki gençlerin kaderi,adam akıllı iş bulmadıkça da sürmeye devam edecek.:(

    YanıtlaSil
  2. Hayat işte nereye sürüklediği belli değil.. Ama yılmamalıyız inatla değil mi :)

    YanıtlaSil