Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Naruto!

09:45 Nur Banu Şentürk 3 Yorum Etiket : , , , , , , ,



13.02.2011

Daha önce Naruto'dan bahsetmemiş olmama inanamıyorum. O anlatılmaz yaşanır... Benim için Naruto bir hayat felsefesi belki de hiç yaşamadığım çocukluğum :P Tamam tamam abartmayalım şaka yaptım. Bugün Naruto'dan bahsetme nedenim bir haber vermek, şöyle ki Narutolu günler geri döndü. Takip edenleriniz bilirler Naruto bir süredir doldurma bölümlerle devam ediyordu taa ki shippuudenin 197. bölümüne kadar. Ne kadar heyecanlandım anlatamam mangasında aynı zevk olmuyor malesef izlemek daha zevkli bana göre.




Yıllar önce konoha adlı bir köye dokuz kuyruklu bir tilki saldırır ama bu normal bir köy değil, ateş ülkesinin 5 büyük köyünden biridir ve 4. hokage(lider) yondaime bu dokuz kuyruklu tilkiyi yeni doğmuş bir bebeğe mühürler(hangi akla hizmetse). Bu bebek Naruto'dur. Sonra bu meseleden bahsedilmesi yasaklanır. Maalesef Narutonun küçüklüğü hiç de iç açıcı geçmemektedir. Köyün yaşlıları Naruto'nun içinde bir canavar olduğunu düşünerek ondan hep uzak dururlar ve onu hor gürürler. Tabi Naruto'nun yaşıtları da ailelerinin ikazlarıyla Naruto'yu dışlarlar. Neden ona böyle davranıldığını anlayamayan zavallı Naruto dikkat çekmek için akla gelmedik yaramazlıklar yapmaktadır. Onu ilk anlayan ve koruyanlardan biri olan Iruka sensei sonunda ninja akademisinden mezun olmasına izin verir ve macera başlamış olur. Bütün mezunlar gruplara ayrılırlar Naruto da aşık olduğu Sakura-chan ve nefret ettiği Sasuke ile 7. gruptadır. Kakashi sensei de bu grubun lideridir.



Bundan sonra türlü maceralar yaşayacaklar ve güçlü bağlar kuracaklardır. Naruto en çok Sasuke'ye kendini kanıtlamak istiyordur çünkü sasuke'nin de onun gibi ailesi yoktur. herkes tarafından imkansız görülen bir de hayali vardır; köyün lideri olan en güçlü ninja, hokage, olmak. Şimdi Sasuke'den bahsetmesek olmaz değil mi ? Kendisini pek sevmem. Sasuke, Uchiha klanından köyde kalan son kişidir. Çünkü abisi bütün klanı tek başına yok etmiş ve tek kardeşini sağ bırakmıştır. Bu yüzden Sasuke abisinden ailesini intikamını almak için daha güçlü olmak istiyordur. Bu hırs yüzünden bir şeyler olacak tabii ama söylemiyorum. Burdan sonrası spoilere giriyor canlarım benden bu kadar. Şimdi gelelim benim düşüncelerime Naruto yakışıklıdan ziyade sempatik Sasuke ise cool davranışlar sergiliyor. Ama en baştan beri sevemedim bir türlü tamam karizma akıyor kabul ediyorum ama bu kadar da kendini beğenmişlik olmaz ki! Bu arada Narutocuğum hep salak, bir şey beceremeyen, yaramaz biri olarak aksettiriliyor çok üzülüyorum. Hele hele onu dışlayıp sonradan kahraman ilan edenlerden nefret ediyorum. Upps spoiler! Daha yazacak çok şey var Shippuuden meselesine giremedim bile baksanıza, şimdilik bu kadar yeter diyorum ve klasik bir Naruto repliğiyle bitiriyorum. "Ne çocuk ama!"




Narutonun ilk sezonu biraz çocuksu bulabilirsiniz ama shippuden serisi bambaşka ve spoiler vermek istemiyorum gerçekten izlenesi bir seri :)

3 yorum

  1. ben narutoya pek ısınamadım. nedeni geç izlemeye başlamış olmam büyük ihtimalle. naruto' ya gelene kadar ona piece, vleach, berserk gibi animeleri bitirdim. naruto' ya başlarken beklentim çok yüksekti ama umduğumu bulamadım.

    YanıtlaSil
  2. Bu konuda haklısın Naruto benim ilk uzun soluklu animem o yüzden başlangıçta çok eğlenceli gelmişti ama şuan bende senin gibi düşünüyorum

    Çünkü ilk seri 2002 yılında başladığı için diğer animelere göre modern gelmiyor. One piece 1998 yılı çıkmış ama bence Naruto'yla aynı özellikleri taşıyor. Tabiki 200 bölümü geçip hemen Shippuuden'i izlemelisin demiyorum ama Shippuuden izlenmesi gereken bir seri.

    YanıtlaSil
  3. zaten uzun soluklu animelerde bir noktadan sonu konu bulmak zorlaşıyor. one piece whitebeard-navy savaşıyla durumu toparladı. bleach' de aizen yenildi mangadan takip ettiğim kadarıyla sıkıcı bir kısım başlıyor. en iyisimi berserk yapmış. 25 bölüm animeyi izliyorsun sonra deli gibi mangasını arıyorsun.

    YanıtlaSil