Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Japon yapmış ...

06:40 Nur Banu Şentürk 2 Yorum Etiket : , , ,



21.02.2011

İşte yeni gözde kitabım "Japon yapmış". Bunu bizim orada bir kitap evinde buldum çok hoşuma gitti. Aslında alalı baya oluyor aslında ama okumaya pek vakit bulamadım. Bitirir bitirmez de buraya yazmak istedim. Dikkat bu kitap uzak doğu hayranlarına göredir! Desem de herkes okuyabilir :P Biraz da kitaptan bahsedelim bu kitabın yazarı Onur Ataoğlu 3,5 sene kaldığı Japonya'daki gözlemlerini ve hatıralarını yazmış ne iyi yapmış ki elimde Japonya hakkında somut bir anı oldu. İçinde anime ve mangalarla ilgili küçük bir bölüm de var ama çoğunlukla geleneksel sanatlardan yaşayış stillerinden bahsedilmiş. Öncelikle çok akıcı ve eğlenceli buldum. Bilmediğim bir sürü şey varmış diye düşündüm. Araya serpiştirilen mizahi diyologları çok beğendim. Bazı yerlerde katıla katıla güldüğüm oldu. Japonlara hayranlığım bir kat daha arttı ve oraları görme isteğim yine kabardı.

2 yorum

  1. değişik bir kitaba benziyor :D keşke sahaflarda karşıma çıksa..:)

    YanıtlaSil
  2. Yakında 2. kitap "japon ne yapmış" hakkında da br yazı yazıcam :)

    YanıtlaSil