Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Love Suffle

14:59 Nur Banu Şentürk 0 Yorum Etiket : , , ,





08.02.2011

Evet yine bir Japon dizisiyle karşınızdayım. Bu dizi bir başka bu dizi izlenir. Özellikle bu diziden çok etkilendim çok beğendim. Nedendir bilmiyorum konu işlenişi karakterler hepsini ayrı bir sevdim. Hemen konusundan bahsedeyim. 


Usami Kei şirket başkanının kızı Mei ile nişanlıdır ve düğün planları yapmaktadır. Mei ise istediğinin bu olup olmadığına kadar veremez ve nişanı atar. Kei bir süre sonra apartmanının asansöründe komşularıyla mahsur kalır ve aralarında ilginç bir konuşma geçer. Asansörden kurtulduklarında ise ilginç bir şeye karar vermişlerdir. Her hafta birbirlerinin sevgililerini değiştirip vakit geçireceklerdir taa ki doğru kişiyi bulana kadar.




Biliyorum kulağa hiç etik gelmiyor ama bunu çekici yapan kısım da tam olarak bu işte. Ben izlerken o kadar gülümsedim ki ağız kaslarım ağrıdı. Bazen de çok hüzünlendim. Bazen kahkaha attım. Her kişide başka bir yönün çıkması. Karakterlerin bile kendilerini yeniden keşfetmesi harika bir durumdu. Belki de bu yüzden bu kadar etkilendim. Çok spoiler olmayan bir yazı yazmaya çalıştım. Umarım siz de izlersiniz :)




Kei'ye daha sonra Usa-tan adını takıyorlar. Usa-tan'ın replikleri özellikle çok iyi ve sonuna kadar doğruluktan sapmayan bir karakter. 





Aizawa  yani Ai-Ai çok sevdiğim bir karakter oldu. Biraz erkeksi tavırları ve davranışları çok etkileyici. Hayatında her şey var ama bir şey eksikmiş işte. Karakterimiz de bunu doldurmaya çalışıyor.




Reiko'nun çok değişik amaçları var bu oyuna katılırken ama bunu söylersem de çok spoiler olur o yüzden hemen izleyin :)




Ojiro Sera çok çekici ve yetenekli bir fotoğrafçıyı canlandırıyor. Zaten bu role Matsuda'dan başkası olmazdı bu role :) Onun da lakabı O-chan. Özelikle buluştuğu kadınların fotoğraflarını çekme konseptlerine bayıldım.




Mei karakterini nedense çok sevemedim. Güzel bir kız ama şımarık zengin kızları davranışlarını sevemiyorum işte ondan herhalde.




Kairi Hayakawa da çok duygusuz görünse de aslında çok iyi düşünülmüş bir karakter böyle insanları da anlamamızı kolaylaştırıyor. 




Yukichi Oishi çok tatlı bir karakter ama ona biraz üzüldüm pek ilgi görmüyor diye. Paraları birden çıkartması da ayrı bir olaydı zaten.




Kikuta Masato bana dizinin sonuna kadar çok sinsi geldi. Hep nazik davranışlarının altında bir şey aradım :D



0 yorum