Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

K-on

06:34 Nur Banu Şentürk 23 Yorum Etiket : , , ,

11.02.2011

İşte içimi dökmek istediğim bir gün sonunda geldi. Hep bu anı beklemiştim :P Ne kadar moralim bozuk bir bilseniz. İstanbul'a gittim biraz hava almaya ama benim büyük bir amacım vardı tabi bu yorgunluğu çekmek için. Bütün gün manga arayışındaydım. Cevahirde D&R da 2 tane buldum Nana ve Airgear İngilizceydi almamak için kendimi zor tuttum. Malesef güzel Türkiye'mizde ciltleri yarım yamalak ve tek tek bulabiliyoruz. En azından ben hiç bulamadım belki bir gün kim bilir. Çok yoruldum ama hiç bir işe yaramadı :(


Bu yüzden keyfim yerine gelsin diye K-on izlemeye karar verdim. Gerçekten çok tatlış bir seri bu. Rock gibi sert bir müzik türünün sevimli kızlarla birleşmesi ne kadar da farklı gelmişti bana. Ama Japonlar Rock'ı da kendilerince yorumlamayı başarmışlar. Bir çok sevimli kızın Rock grubunu bulabilirsiniz Japonya'da. Görünüşümüz ne söyleyeceğimizi belirleyemez diyorlar adeta. 


Söz konusu K-on olunca ortaya sadece cıvıl cıvıl sevimli bir arkadaşlık ve müzik çıkmış. Ben çok beğendim bu animeyi size de sonuna kadar öneriyorum. Türü romantik değil, arkadaşlık ve hayattan kesit diyebiliriz. Üstelik tüm sezonları da izlemeye değer. 


Konusu; bir grup liseli kızın hiç enstrüman çalmayı bilmezken müzik grubu kurup kendilerince müzik yapma serüvenine başlarlar. Bu tatlı rockçılar hem güzel arkadaşlıklar kuracaklar hem de bir çok yolculuğa birlikte çıkacaklardır. Tabii ben Rock dedim durdum ama müzik aletlerine dayanarak böyle diyorum aslında pop türüne daha yakın bir müzik yapıyorlar :)


Hayır hayır çizimleri bu kadar güzel olamaz ya. Bir de çizimlerini bir su balonuna benzetiyorum. O kadar yumuşak görünüyorlar ki. Jöleye dokunursunuz da böyle kımıldar ya hani sanki öyleymişler gibi. biraz saçmaladım kabul ediyorum :D


Favorim Yui; onun şapşallıklarına bayılıyorum. Mio'nun utangaçlığı, Ritsunun çılgınlıkları, Mugi'nin güzelliği hepsi ayrı güzel. Daha sonradan katılan Azusa da sanki kedi gibi :)












23 yorum

  1. Merhaba..
    Anime manga benimde yakın arkadaşlarımdan duyduğum ama benim ısınamadığım çizgi diziler..
    Ama Evangelion ayrı bişeydi. ona sözüm yok!..

    Moralini düzetmek için yazmanın etkisi büyük. sana katılıyorum bu noktada.. kendi yazdığını da bir başkasıymış gibi okumanın, cümlelerini silip silip tekrar yazmanın manevi bir gücü var..

    Hoccakal...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle Animelere ısınamamış olmana üzüldüm.ama bir anime örneği izlemiş olmana sevindim :) bir de şöyle bakmanı istiyorum Animelerin bir çok türü var en azından kadınlara ve erkeklere göre ayrılmış bir düzen var. Umarım kendi zevkine göre birkaç tane bulup izlersin.

    Manga konusunda birşey diyemiyorum çünkü okumak ayrı bir alana giriyor.

    Anlaşılan sen de yazı yazmayı sevenlerdensin..

    YanıtlaSil
  3. önerdiğiniz death note gibi animeler var mı ?? yazarsanız çokk sevinirim ..

    ...... :) teşekkürler şimdiden .... :)

    YanıtlaSil
  4. deaht note gibi ona çok benzeyen code geass animesi var ama ben izlemedim daha

    YanıtlaSil
  5. Yazıma cevap verdiğin için sağol , kusura bakmazsan iki sorum daha var:

    1 - Önerdiğin komedi animeleri var mı ??
    2 - önerdiğin komedili veya romantik ( ikisi karışıkta olur ) japon dizileri var mı ??

    ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER ....

    YanıtlaSil
  6. komedi olarak her animede olduğunu düşünüyorum ama benim en çok eğlendiğim animeler kon bleach naruto lovely complex vb. daha ayrıntılı sonra yazarım

    japon dizisi olarak da love suffle'ı çok beğendim hana kimi (japan) de çok güldüm en eğlencelisi bence
    son olarak atashinchi no danshi ve yamato nadeshiko shichi henge komedi türü çok eğlendim

    YanıtlaSil
  7. yamato nadeshiko shichi henge indirilebileceğim bir site var mı varsa lütfen koyarsan çok çok sevinirim , sitenin linkini veya o dizinin linklerini koyarsan çok çok mutlu olurum , seni yorduğum için özür dilerim ...

    YanıtlaSil
  8. Bu arada çok teşekkürler kesinlikle love suffleyi izleyeceğim ..

    YanıtlaSil
  9. buradan yamato nadeshiko.. online izleyebilirsin ya da indirebilirsin
    http://yeppudaa.com/showthread.php?t=7255

    bu arada mei-chan no shitsuji de çok komik bir dizi biraz da romantik :D

    YanıtlaSil
  10. Ayy evet bende onu izlemiştim çok hoş bir diziydi şey peki hana yori dango'yu izledin mi ? cidden mei-chan no shitsujiden bile süper ağladığım bölümler bile oldu ...
    Ve çok çok teşekkürler ben yamato nadeshikoyu o kadar aradım bulamadım sen buldun cidden süpersin yaa..

    YanıtlaSil
  11. Bu arada yeppudaa.com üye misin ?
    Üye isen orada açtığın konuları takip etmek isterim .
    Bunu soruyorum çünkü ben oraya üyeyim ve cidden benim kadar japon dizilerini seninde çok sevdiğini düşünüyorum internette benimle aynı görüşte bir insanı bulmak cidden beni çok mutlu etti ..

    YanıtlaSil
  12. üyeyim ama hiç konu açmadım :D

    YanıtlaSil
  13. Acaba sorun olmazsa oradaki üye isminiz nedir öğrene bilir miyim ?? oradan sizin açacağınız konularıda takip etmeyi isterim ..
    ve sizin blogspotunuzu sürekli takip etmekteyim sizden bir ricam var lütfen arada sırada çok beğendiğiniz güney kore veya japon gibi dizilerin linklerini koyarsanız çok çok sevinirim ...

    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  14. yeppudaa da adım queenb :D dizileri filan sonra liste yaparım bu arada senin ismin nedir ve bir bloğun var mı?

    YanıtlaSil
  15. Benim ismim www.yeppudaa.com da ( katherina ) ve evet benimde bir bloğum var fakat senin bloğun kadar güzel değil ama eğer göz gezdirmek istersen adresi şu :

    www.korkunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. http://www.yeppudaa.com/memberlist.php?&pp=60&order=asc&sort=username&ltr=K&page=6

    buradan direk benim ismimi bulabilirsin ...

    İSMİM : katherina

    YanıtlaSil
  17. Şey oradaki isminin tam olarak queenb olduğuna emin misin ??

    O kadar baktım fakat bulamadım sonunda şöyle bir isim buldum benzer ama (b) yok isim aynen şu :

    queen*

    bu olabilir mi ???

    YanıtlaSil
  18. ve başka bir isim daha var şu:

    Queen1990 bu olabilir mi ??

    YanıtlaSil
  19. evet queenb'yim ama daha hiç mesaj yazmadım ondan bulamamışsındır ben pek giremiyorum bu aralar lys'ye 8 gün kaldı çalışıyorum

    YanıtlaSil
  20. 17.06.2011 ( saat : 23:31 )
    Selam ,
    Bu Gün sana sınavda başarılar dilemek için hemen bloğuna girdim . Umarım sınavın iyi geçer ve yine umarım bu sınavdan sonra dinlenme vaktin olur , sana sınavda başarılar dilerim ...

    YanıtlaSil
  21. çok teşekkür ederim cnm inş iyi geçer :)

    YanıtlaSil
  22. Büyük kitapçılar kalp ben... :))
    Ve bir blog klasiği olarak, ben de bloguma beklerim diyerek sevgiler yolluyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii artık günümüzde çok bulma sıkıntısı çekmiyoruz böyle değişik ürünleri ama 2011'de bulamıyordum şahsen :) Mutlaka uğrayacağım bloguna :)

      Sil