Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Aşk tesadüfleri sever!

14:28 Nur Banu Şentürk 8 Yorum Etiket : , , ,


Bu kadar tesadüf olabilir mi? Olamaz mı? Olabilir! 


04.02.2011

Ygs denememden sonra sinemaya gittim. Tesadüf bu ya en uygun film bugün vizyona giren "Aşk Tesadüfleri Sever" filmiydi. Uzun zamandır böyle duygusal bir film izlemedim. Tek kelimeyle harikaydı. Uyarıyorum yanınıza mendil almayı unutmayın çünkü ağlamadan o filmden çıkamazsınız tabi duygusal bir kişilik değilseniz o başka.



Bazen arkadaşlarım filmlerden çok etkilendiğimi söylüyorlar. Doğru ama ben emeğe saygı duyduğumdan ve oyuncuların verdiği enerjiden öyleyim. Şimdi durup dururken neden beğenmediğim filmleri falan öveyim. Beğenilmemişse beğenilmemiştir.



Gerçekten yorgunum şuanda sınav stresi etkisini gösterdi anlayacağınız. Belkide bu yüzden bir başka geldi bana. Bence hoş vakit geçirebileceğiniz, kalıplaşmış düşünceleri aşmaya yönelik, güzel bir filmdi. Zamanınız varsa izlemenizi tavsiye ederim... Mehmet Günsür'ü de ayrı bir tebrik etmek lazım büyük ihtimalle yakışıklılar listesinin en başına oturacak :D






8 yorum

  1. Aklımdaki tek soru;
    Aşk mı tesadüfü server?
    Tesadüf mü aşkı sever?

    YanıtlaSil
  2. Bence tesadüf diye bir şey yoktur konu aşksa hele tesadüf söz konusu değildir..

    YanıtlaSil
  3. Hep görüp izlemek isteyip bir türlü baştan sona izleyemediğim bir dizi :3 Ellerinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün izleme imkanı bulursun :) Gerçi ilk günkü düşüncelerim değişti o kadar da muhteşem bir film olduğunu düşünmüyorum :D

      Sil
  4. Bu filmi izledim. Ayni sokakta lar ama birbirlerinden haberi yok...Çok romantikti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da çok içten bir film gibi geldi :)

      Sil
  5. Aşk Tesadüfleri Sever filmini izlediğimde ilahi adalet yerini buldu diye düşünmüştüm. Açıklasam olmayacak şimdi. Ya da takdir-i İlahi diyeyim... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun açıklayabilirsiniz de sonuçta şahsi fikriniz :) Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil