Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Playful Kiss

11:26 Nur Banu Şentürk 6 Yorum Etiket : , , , ,











29.01.2011

Bir süre önce yayımlanan bir kore dizisinden bahsetmek istiyorum şimdi de. İtazura Na Kiss mangasının ilk önce animesi çıkmış daha sonra j-drama olmuş sonra da Tayvan yapımı live-action çıkmış anlayacağınız uzun bir serüven neyse onlar konumuz değil. İtazura Na Kiss benim izlediğim ikinci anime olmuştu çok eğlenmiştim ve ağlamıştım anime kültürüne alışma aşamasıydı :)


Ne diyordum 2010'da da kore dramasını yaptılar ve izledim tabi kaçmaz, Kim Hyun Joong oynar da ben izlemezmiyim ya . Tabi rol gereği Hyun Joong'un başlarda sert davranması gerekiyordu bu benim hiç hoşuma gitmemişti. Oh Ha Ni'yi oynayan Jung So Min'nin ilk başta yakışmadığını düşünmüştüm ama o tatlı o komik hallerini görünce hemen fikrim değişti :D şuan adlarını hatırlamıyorum ama aralarda şarkı çalan grup sonra Bong Joon Gu ve gıcık He Ra hepsinin ayrı yeri var. Hele Seung Jo'nun annesine bayılıyorum hangi insan sevmez ki harika bir kaynana :D


Bence Asya'da dizi açısından en iyi olan kore. Hem kaliteli hem modaya uygun hem de daha gerçekçi oluyor. Japonlar daha çok animelere benzetme çabasındalar. Çin dizilerini pek izlemedim ama konuşmalarına bir türlü alışamıyorum. Aslında Tayvan'ı da baya başarılı buluyorum bu konuda.


Edit: Bu yapımın animesini (2008), kore dramasını (2010) ve en sağ fotoğraftaki İtazura na Kiss Love in Tokyo 'yu (2013) izledim. Siz hangilerini izlediniz?


6 yorum

  1. Evet çok şeker bir diziydi , fakat güney kore yapımı olan dizisi daha güzeldi çünkü bu diziyi izlediğimde kızın aşık olduğu adam çok yakışıklı gelmedi ve o kızın aşık olduğu erkeğin babası da bence karektere pek uymuyordu bu dizide en çok ilgimi çeken 1.BÖLÜM deki kızın bir tekmeyle içecek makinesini çalıştırması çok havalıydı diğer güney kore dizisinde böyle bir bölüm olmadığı için bu dizideki bu bölüm etkiledi ...

    YanıtlaSil
  2. Hmm ben de bu dizinin çekici tarafının başroldeki kız olduğunu düşünüyorum. Her yönüyle sevimli :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir film ya :(

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir film ya

    YanıtlaSil
  5. YHA HARİKA BU DİZİ TEK KELİMEYLE MÜTİŞ BEİM İLK KORE DİZİMDİ HALA AUNUTAMIYORUM ÇLÜNKÜ HAFIZALARDA KALACAK KAADAR GÜZELDİ :D

    YanıtlaSil
  6. Silinen yorumlarım;
    Ben de bu dramayı çok beğenerek izledim hatta tüm versiyonlarını izlemeye kararlıyım :)

    YanıtlaSil