Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kokuhaku (Confession)

14:52 Nur Banu Şentürk 3 Yorum Etiket : , , , ,




27.01.2011 02:37

Gecenin bir yarısı kalkmış blog yazıyorum. Delirmiş olmalıyım. Neyse yarın karneleri alıcaz bende bir kaçamak yapıp bu gece bir film izledim ama ne filmdir bu ya! Öncelikle 15 yaşından küçüklere tavsiye etmem korku filmi değil ama psikolojinizi bozabilir ben şuanda kendimde değilim zaten. Çok etkilendim. Amaan ne uzatıyorsun şunun adını söylesene!




Adı Kokuhaku (Confession) Türkçe alt yazısı yok İngilizce altyazılı izledim. Tabi İngilizce olduğu için yarısını anlamadım ama olsun. Belki de film hakkında yorum yazan ilk Türkümdür. Belki benden önce izlemiş olanlar vardır bilemem. Zaten yabancı ülkelerde de yeni DVD'si çıktı. Tabi Türkiye'ye gelmesi kim bilir ne kadar sürer.



Bu filmi izlememde etkili olan birinci kişi Yukito Nishii'dir. O gülümseyişiyle insanları bayıltabilecek bir güce sahip çok "tehlikeli" bir japon. Filmin başından sonuna kadar harika bir rol sergiledi. Bir yerde şöyle gördüm "cute+talent=Yukito Nishii" ne kadar da cuk oturuyor değil mi? Tamam kabul ediyorum onu tanıyan yok bu yüzden bu çırpınışlarımı anlamayabilirsiniz :D Neyse Türkçe alt yazısı çıkarsa buraya yazıcam belki merak edip izlersiniz.




Konusu şöyle; Öğretmen Yoko Moriguchi 4 yaşındaki kızının ölümüyle yıkılır. Onu öldüren kişi kendi sınıfındaki psikolojik sorunları olan bir öğrencidir. Aslında küçük kızı havuza atıp boğulmasına sebep olan o olsa bile bu başka bir öğrencinin işidir. Öğretmenimiz de bir süre sonra kızının ölümünden kendi öğrencilerinin sorumlu olduğunu farkeder. Ama küçük yaşta olduklarından yeteri cezayı almayacaklarını bildiğinden kendi imtikamını kendi alır. Buna da tüm sınıfa HIV virüsü içeren sütler vererek başlar...





3 yorum

  1. Merhaba . 14 yaşındyaım . Nishii Yukito hayranıyım ve bu filmi onun için izlemek istiyorum . Ancak filmin etkisinde kalmaktan ( psikolojimin bozulmasındna xD ) korkuyorum. Bu filmin konusu nedir ? , İzleyebilir miyim acaba ??

    YanıtlaSil
  2. Bence yaşın uygun izleyebilirsin filmin türü gerilim ama cinayet ve kan görmekten korkuyorsan bilemiyorum filmin çok az bir kısmı bunları kapsıyor. Biraz da psikolojik yanı var. Emin ol psikolojin bozulmaz istersen yanında bir kişiyle izleyebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. uzakdoğu herzamanki gibi beklenmeyenlerle dolu bir film üretmiş,çok güzeldi.

    YanıtlaSil