Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kore Dramaları

04:10 Banu Şentürk 2 Yorum Etiket : , , , , , , , ,


24.11.2010

Bloguma Hoşgeldiniz bu benim ilk yazım. Bundan sonra bu blogta izlediğim şeyleri ve hayatımdan parçaları yazıcam. Umarım ileride de yazılarımı okumak için uğrarsınız. Görüşmek üzere...


2003 - 54 bölüm

Kore ile tanışmam TRT'de yayınlanan Saraydaki Mücevher'le (Dae Jang Geum) başladı gerçekten ilk göz ağrım olduğundan onu unutmayacağım. Fedakar Jang Geum ve aşçılıktan hemşireliğe uzanan bir yolculuğun hikayesini anlatan eşsiz bir yapım. Trt böyle saray dizilerini yayınladığı için Kore kültürüyle erken tanışabildim. Ama nasıl olsa internette ben bulurdum onları çünkü kore dramalarını izlemekten büyük bir zevk alıyorum. Yıllar geçse de bunun değişeceğini sanmıyorum :)



Saraydaki mücevheri bitirdikten sonra bir boşluğa düşmüştüm bir şeyler yapmam lazımdı ve onu buldum. Yine dramaların olmazsa olmazı Düşlerimin Prensi'dir bana göre. (Goong-Princess Hours)

11 Ocak 2006 - 24 bölüm

Bu dramada kesinlikle bir şey var insan kendini alamıyor çok tatlı oyuncular var bir kere başta Yoon Eun Hye olmak üzere tabi. Saray hayatının günümüze getirilme fikri bir kere en başta beni çok etkiledi. Kıyafetler, olay örgüsü insanda güzel duygular bırakıyor.


Neyse işte konusunu biliyorsunuzdur zaten Shin Chae Kyung kraliyet ailesine gelin olarak gitmek zorunda kalır ve zorlu bir prenseslik eğitiminden geçer. Özellikle Shin Gun'un soğuk davranışları beni çok yıpratmıştı ama sonradan çaktım ki bu kore dramalarının temel taşıymış meğer :P

Bir de şu ayıcıklar çok tatlıydı...

Az daha unutuyordum bu drama aslında bir manhwa'dan uyarlanmıştır. Birazını okudum aslında çizimleri çok güzeldi belki devamını sonra okurum.


Sakura çeviri grubu tarafından Türkçeye çevriliyor.




2 yorum

  1. Bu dizi benim ilk kore dizimdi ve istisnasız her sene tekrar izlerim. Yoon Eun Hye'nin hala büyük hayranıyım. İnadıma o da yeni dizi çekmiyor. Bu dizideki çiftin tatlılığını bir daha zor buluyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçen yaz yeniden izlemiştim. Bu dizinin tadı bambaşka :) Yoon Eun Hye'nin son dizisi de pek olmamıştı zaten insan daha da üzülüyor :)

      Sil